fbpx
Fotografia produktowa

Fotografia produktowa, a Social Media

Jak sprawić, by użytkownicy Facebooka, Instagrama i innych mediów społecznościowych chętniej kupowali Twoje produkty?

Odpowiedź jest prostsza niż może Ci się wydawać.  Spraw by potencjalni klienci pożądali Twoich produktów poprzez ich odpowiednią prezentację. Social Media dają możliwość kreowania otaczającej nas rzeczywistości, wykorzystaj to w swojej strategii marketingowej. Postaw na wysokiej jakości, ciekawą fotografię produktową. Pamiętaj, że użytkownicy dzięki masowej ilości treści odbieranych każdego dnia stali się bardzo wymagający. Dlatego JAKOŚĆ BĘDZIE WYZNACZNIKIEM TWOJEGO SUKCESU.

Duże marki od zawsze znały znaczenie prezentacji produktów i możliwości kuszenia nimi swoich klientów. Teraz temat stał się dużo bardziej popularny, a przez co – przystępny dla mniejszych przedsiębiorców. Co więcej, prezentacja nie dotyczy już tylko produktów gotowych do sprzedaży, ale również usług, którego przykładem może być trend „przed i po”, wykorzystywany przez salony fryzjerskie, branże kosmetyczne, i inne.

Branża fotograficzna przeżywa teraz duży rozwój i ewolucje. Powstaje wiele studiów fotograficznych, nastawionych na klientów indywidualnych i współprace z małymi przedsiębiorstwami. Wielu fotografów stawia tylko na fotografię produktową, a ceny tego typu usług nie są na tyle wysokie, by ich koszt nie zwrócił się po udanej kampanii marketingowej opartej na świetnych prezentacjach. Dlatego drogi przedsiębiorco, warto abyś i Ty pomyślał nad rozwinięciem formy prezentacji swoich produktów lub usług.

Zanim zlecisz wykonanie sesji zdjęciowej dla Twojej firmy, warto jest najpierw określić potrzeby marki. Dzięki temu możesz nakreślić fotografowi jaki efekt ma przynieść dana sesja. Możliwości bowiem jest wiele: zdjęcia lifestylowe, które ukazują życie firmy „od kuchni”, lub codzienne sytuacje z uwypuklonym produktem Twojej marki. Inna możliwość to stworzenie prezentacji nawiązujących do instagramowych trendów, np.produkt w ciekawej scenografii sfotografowany od góry. Jeżeli chcesz by Twoja marka była postrzegana jako ekskluzywna, podążaj śladami najlepszych i postaw na wysokiej jakości zdjęcia z retuszem. Warto jest najpierw poszperać w internecie, żeby zgłębić temat i przy okazji sprawdzić siłę wybranego typu prezentacji.

Najważniejsze jednak jest doskonałe poznanie grupy docelowej Twoich usług lub produktów i dopasowanie do niej formy prezentacji. Opracuj strategię, która będzie spójna i efektywna. Jeżeli nie wiesz od czego zacząć, poproś o pomoc zawodowców.

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *